Ajotaidon kertauskurssi

Oletko saanut aiemmin ajokortin, mutta et ole ajanut vähään aikaan tai ajaminen pelottaa tai tuntuu epävarmalle? Tai tunnet että muuten tarvitset kertausta tai harjoittelua esimerkiksi liikennesääntöihin? Tervetuloa lämminhenkiseen ajo-opetukseen perheyritykseemme Kanta-Hämeessä! Kokeneet ajo-opettajamme auttavat sinut varmemmalle ajouralle. Ilmoittautumalla kertausajoon, saat lisää varmuutta ajamiseen ja voit harjoitella juuri sinulle hankalia tilanteita. Meillä on aikaa keskittyä juuri sinun haasteisiisi!

Opetuskieliämme on suomi sekä englanti. Aloitamme ajamisen keskustelulla jossa käymme läpi lähtötilanteen sekä juuri sinun toiveesi. Tämän jälkeen sovimme ajankohdan aloitukselle. Tunteja voit joustavasti käydä myös esimerkiksi iltaisin tai viikonloppuisin – mikäli nämä sopivat paremmin sinun aikatauluusi.

Varsinainen ajaminen alkaa ajotunnista jonka kesto on 50 minuuttia. Ajamisen aikana opettaja voi auttaa sinua sekä samalla havainnoida mahdollisia ajamiseen liittyviä lisäkoulutustarpeita. Käymme myös keskustelun jatkossa ja teemme yhdessä Juuri Sinulle räätälöidyn  ”varma kuljettaja” -suunnitelman.

Voit ostaa ensimmäisen ajotunnin verkkokaupastamme hintaan 85€.
Opetuksen hinta muuten ostettuna 95€.