Keitä olemme

Olemme Kanta-Hämeessa toimiva perheyritys ja koulutamme kuljettajia kaikissa korttiluokissa moposta, rekka-autoon asti. Opetus tapahtuu oikeilla autoilla. Lisäksi tarjoamme ammattikuljettajille täydennyskoulutusta. Toimintatapamme on joustava ja rento, mutta tavoite on yhteinen eli saada aikaan turvallinen kuljettaja liikenteeseen. Oppilainamme on myös erityisryhmiä ja räätälöimme koulutuksen tarpeen mukaan. Hyväksi malliksi on todettu yhteistyömalli oppilaan vanhempien ja sidosryhmien kanssa. Tässä mallissa rakennetaan oppimispolku oppilaan tavoitteen mukaisesti huomioiden opetettavan lähtökohdat ja tavoite yksilöllisesti.

Marja

”Marjan kanssa joustavuus on valttia, jos tarviit pikaisesti ajokorttia. Marja vastaa henkilöauto opetuksesta.

Harri

”Harriin voit aina luottaa ajoit, mitä tahansa ajokorttiluokkaa.”
Harrilla oikeudet kaikkiin korttiluokkiin, lisäksi ammattipätevyydet hoituu vankalla kokemuksella.

Näin onnistuimme:

”Opetuslupalainen kävi riskikoulutuksen ja keskusta-ajon kertaustunnin tämän loistavan autokoulun johdolla. Opella pelisilmää toimia nuoren kanssa! 17-vuotias sai kortin ensimmäisellä yrityksellä, voin lämpimästi suositella yhteistyötä tämän yrityksen kanssa!

Matiaksen äiti

”Opetus oli rentoa ja ammattitaitoista!”

Juho

Todella joustavaa ja tulevaa kuskia kuuntelevaa opetusta! Ammattitaitoiset ja rennot ajo-opettajat. Opettajan kanssa ajaminen tuntui turvalliselta ja sujuvalta<3

Eevi

“Joustavaa ja todella laadukasta ajo-opetusta asiantuntevan ja erittäin ystävällisen henkilökunnan kanssa rennolla meiningillä”