Moottoripyöräkortti

Kiinnostaako moottoripyörän ajokortin hankkiminen?

Moottoripyörän ajamiseen tarvitset A1-, A2- tai A-luokan ajo-oikeuden moottoripyörän koosta riippuen.

Tutustu kurssivalikoimaamme ja valitse sopiva kurssi! Tarvittaessa voit aina ostaa myös lisäopetusta tai päivittää ajotaitoasi. Koulutamme turvallisia kuljettajia liikenteeseen.

Millaisen kurssin tarvitsen moottoripyörällä ajamista varten?

• A1-luokka oikeuttaa ajamaan kevytmoottoripyörää, A2-luokka keskikokoisia moottoripyöriä ja A-luokka myös kaikkein isoimpia moottoripyöriä.
  • A1-luokan ikäraja on 16 vuotta
  • A2-luokan ikäraja 18 vuotta.
  • A-luokan ikäraja on 24 vuotta, jos ajokortti suoritetaan kuljettajantutkinnolla ensimmäisenä moottoripyöräluokkana.

Ammattitaitoiset ja kivat liikenneopettajamme ovat tukenasi koko kurssin ajan!

Tutustu moottoripyöräkurssien vaihtoehtoihin ja ilmoittaudu! Mikäli valmiit kurssimme eivät tarjoa sinulle ratkaisua, ota meihin puhelimitse yhteyttä ja räätälöimme sinulle sopivan.

TT-autokoulut

Tarvitsetko apua kurssin valintaan? Soita meille;

0500 846 764 tai 0500 512 015